Sunday, June 20, 2010

Een...makcik nk order Alpha Lipid lah - Pn Noriah, Klang

Makcik Noriah 58 tahun dah 3 tahun saya kenali...orangnya tabah dgn mcm2 ujian..mcm2 penyakit..apa saja yang org kata elok boleh sembuhkan penyakit semua beliau beli semua nak try..Yelah sapa x nak sihat kan...sapa x nk sembuh dari penyakit... Awal perkenalan saya dgn makcik ni sedih bila dapat tahu beliau mengidap barah payudara..kemana saja beliau x pergi utk ubat penyakit yg dihadapi..Pergi hospital saja yg beliau x mau..beliau lebih percayakan perubatan alternatif...Kemana saja yang saya x tolong hantarkan..

Umur 58 sakit2 lutut tu biasalahkan mcm emak saya juga. Alhamdulillah emak saya dh takder penyakit lutut atau penat2 lagi sejak amalkan Alpha Lipid (AL)...kalau setakat ronda Jalan TAR tu no problem. Berbalik pada cerita makcik Noriah tadi..bila sakit lutut suka sgt ambil ve**s yg pada saya ubat yg tak tentu hala. Bulan lepas beliau mengadu pada saya dah ada kencing manis pulak..bertambah lah pulak koleksi ubat..berjanji dgn saya tak mau lagi makan/minum yg bergula..sapa yg x takut dgn kencing manis kan?

Minggu lepas (11.6.2010) saya bertemu beliau, saya beri beliau sebotol kapsul Alpha Lipid. Saya suruh beliau amalkan 4 biji sehari. Beliau ni orangnya tak reti duduk diam..duduk rumah boring katanya...nk cuba meniaga (mmg masakan beliau superb!!)..Ye lah org sakit nk meniaga lepas tu komplen letih la pulak..Saya bagitau Insyaallah lepas makan kapsul AL makcik mesti x letih lagi...

2 hari lepas tu (13.6.2010) anak beliau call, kata mamanya sakit mintak tolong saya hantarkan pergi berubat..Risau juga saya...sbb kapsul yg saya bagi tu ke...Bila jemput makcik malam tu..terkejut saya lihat keadaan beliau masa tu..terlantar baring...Beliau mengadu pulak batu karang yg pernah beliau alami 4 thn lepas menyerang balik...adoiii....saya tanya "Makcik makan tak kapsul AL yg een kasi?" "Makan"...Jawab beliau...Saya tetap suruh makcik makan mcm biasa...Saya risau juga mungkin ke kencing manis yg beliau hadapi tu boleh membawa ke penyakit buah pinggang pulak..Nauzubillah...saya tetap suruh makcik ke hospital utk check kondisi batu karang beliau secepat mungkin...

Sebelum tu makcik dah mengajak saya utk ke Kampung arwah suami beliau nk tgk pengantin dan jalan2 kampung pada 19.6.2010. Dalam hati saya x dapatlah saya jalan2 kampung ni sbb makcik x sihat...

Semalam saya tetap pergi tgk pengantin dan jalan2 kampung dgn makcik & family..Makcik dah sihat...tak mcm org sakit yg terlepek terbaring kencing bertadah kain yg minggu lepas saya jumpa...Masa jumpa saya tu makcik terus cakap "Een makcik nk belilah susu tu...terus hilang batu karang aku...tak jadi pergi hospital"... Alhamdulillah...saya doakan semua penyakit makcik akan beransur pulih. Suka tengok beliau sihat dan happy semalam...Baru seminggu amalkan kapsul Alpha Lipid dah rasai perubahan pada diri..Siap tolong saya kempen semalam..Mana taknya semua org tau beliau byk penyakit dan semua terkejut tgk beliau sihat ala2 mak datin semalam...hehe

Tak percaya? anda sendiri boleh hubungi beliau: 017-6686264

Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan Alpha Lipid anda hari ini. Call 017-3065240 (Zareena)

No comments:

Post a Comment